Tuesday 29 May 2012

maafkan aku~~~



Setelah kau pergi tinggalah aku sendiri
 Baru ku sedar semua pengorbanan mu
 Selama ini ku tak peduli ku persiakan hidup mu
 Keegoan ku ini memakan diri

Tuhan tolonglah kurindu dia
 Kembalikanlah asmara cinta mekar sewangi dulu
 Ku harap engkau maafkanlah diri ku
 Aku bersalah mempermainkan mu
 Hingga membuat kau sengsara

Berilah peluang untuk kali kedua
 Akan ku buktikan kasih dan sayang ku
 Terhadap mu

Mengapa dulu
 Kau hancurkan hati ini
 Mengapa engkau
 Tak serius dalam cinta
 Kenapa kini baru
 Engkau menyesalinya
 Sedangkan aku kini
 Telah dimiliki

Berilah peluang untuk kali kedua
 Akan ku buktikan kasih dan sayang ku
 Terhadap mu

Tuhan tolonglah kurindu dia
 Kembalikanlah asmara cinta mekar sewangi dulu
 Ku harap engkau maafkanlah diri ku
 Aku bersalah mempermainkan mu
 Ooo… dalam sengsara

No comments:

Post a Comment