Monday 14 May 2012

serabut kuasa dua ~~~

rasa2nya.. saya ni bukan lah org yg baik.. ramai lagi yg baik kt luar sana.. boleh cari mereka2 yg ade kt luar sana yg lagi memahami kan..klw dgn saya asik disakiti jer kan...bp tahun dh sakit hati dgn saya? saya kan asikkkk bz je manjangggggg kan skrgggggggg, ssh nk jumpeeeeee, xnk luangkan masaaaaaaa, xmemahami, xpandai amik hati.. tp yg pntg, saya xlarat nak bergaduh2 dah skrg..dulu bolehla nk gaduh2, muda lagi kot.. n xde benda nak pk.. skrg saya dh tua kot..xlarat nak gaduh2.. penat..penat..penat.. dh la penat dgn keja... ni penat nk bergaduh plak.. oppssss... nnti mulalah ckp kan "update blog blh plak?".. sorry yer.. skrg ni ade free ckt.. so, update la blog wpun keje menimbun2 lagi xsiap...saya keje sndiri, dari a-z saya kena buat sndiri..huhu.. dh mengarut ape la plak ak ni..hohohoho....

No comments:

Post a Comment