Thursday 14 June 2012

patutkah aku wujud di saat itu?

di waktu ini, aku menunggu sesuatu..sesuatu yg dah lama aku tunggu..tunggu sesuatu yg dh lama aku tinggalkan dan aku lupakan. aku xtau kenapa itu semua wujud kembali?kenapa aku perlu ikutkan kata hati yang sepatutnya aku perlu lupakan. suatu ketika aku terkenangkan sesuatu, ia muncul seakan mengerti ape yg aku fikirkan dan aku mahukan..mmg sakit.. tp itu lah kenyataannya..kebetulan dan serentak disaat itu.mungkin ini adalah takdir yang xboleh aku elakkan?atau hanya dugaan dariNYA untuk menguji kekuatan hati ku?perlukah di saat itu aku wujud kembali???jika di saat itu aku tidak mengikutkan kata hati, mungkin sekarang sudah lain situasi dan perasaan aku..ntahlah. Allah lebih mengetahui segala2nya...sesungguhnya aku hanyalah seorang insan yang sangat lemah..

No comments:

Post a Comment