Saturday 14 January 2012

PENDIAM

Aku seorang yang pendiam. dari aku kecik, aku mmg seorang yang pendiam. kalau kat rumah dengan family, aku mmg xbanyak cakap, cakap benda yang penting dan bila perlu sahaja. dengan mak ak, kalau menyembang pun, mak ak je yg bnyk ckp, ak juz dgr je..smpai mak ak mcm bercakap sorg2 pulak,huhu..tp ak xbiarkan mak ak bercakap sorg2, ada la, kua jugakla 4 5 patah ayat.huhu.. sampailah sekarang, bila abah aku dh xde, aku bertambah2 jadi pendiam..mungkin aku ni ikut perangai abah aku yang mmg pendiam. mmg ade sedikit kesal bila abah dh xde, sbb aku mmg xbanyak bercakap dengan abah. bercakap benda2 penting, xpernah pun bersembang lama2..kalau bercakap pun, biasa nya hal2 kereta, belajar, keje, bisnes n seangkatan dengannya..bila org yg pendiam bertemu dengan org yg pendiam jadinya pendiam kuasa dua..huhu..kalau berkawan pulak, ikut jugak..time skolah, bila bercakap2, ak la paling xbnyk ckp, kdg2 ak mengelamun tembus dinding..huhu...bukan xbercakap lgsg..ikut mood..huhu..agknye dlm mulut ak bnyk emas intan berlian kot..hahahaha....tp skrg nsb baik ade kak fie..byk jugak la bercakap..tp kdg2 ade jugak yg ak xmampu nk kuarkan smpi kak fie sndri yang bertnya2 bila tgk muka ak lain macam..mmm...........

1 comment: